Měsíčník CINEMA 04/2010 
Režisér Ivan Vojnár již několikrát slavil se svými dokumenty, ale i hranými filmy úspěch. Věřím , že v tomto projektu cítil potenciál, ale nemohu se zbavit dojmu, že ho natočil bez ohledu na to , že samotné vybrané subjekty nesplňovaly to, co je pro jakékoliv dílo důležité. Mám na mysli zajímavost. To ovšem neplatí o všech vybraných adeptech. Příběh Anny Ambrožové, která má velmi silnou intuici a její život poznamenala smrt manžela, příběh Ingrid Gallasové , která žila s mafiánem, který ji bil, poté byl zavražděn a za vraždu byl odsouzen bratr Ingrid, nebo příběh Olivie Žižkové, jež si v dětství i v prvním manželství dost užila , ale nyní dělá vše pro to, aby prorazila v showbyznysu - ty všechny stojí za vyslechnutí. Naopak si myslím, že kvůli ostatním příběhům tu mají nedostatek místa a divák se tak nedozví řadu zajímavostí. Z mozaiky pak vypadávají důležité kamínky a celá linie jednotlivých osudů dostává podstatné trhliny. Vydržíte-li v kině celých 108 minut, připravte se, že budete odcházet z kina vyčerpaní. V hlavě vám bude znít závěrečná skladba a možná si vzpomenete na pár zajímavých fragmentů. Ale díky zpracování ve vás žádný z příběhů nedokáže zanechat trvalý dojem.
Pavel Žďárek
CSFD - komentáře uživatelů k filmu 
Autoři zveřejnili na veřejnoprávní televizi inzerát , že se kdokoli může přihlásit na natáčení , pokud je ochotný svůj životní příběh říct na kameru. Ano , je to banální , ale to ještě neznamená , že by to mohlo fungovat. Příběhy jednotlivých vystupujících jsou sestříhány celkem kvalitně a u každého z minipříběhů je použita jiná stavba osobního dramatu , jednotvárnost tedy nehrozí . Hnacími motory divácké atraktivity jsou jednoznačně samotní vypravěči , kteří povětšinou nejsou úplně normální ( bezjakéhokoliv pejorativního nádechu). Od průměru či standardu , pokud se o něčem takovém u člověka dá hovořit se hodně odlišují a přece zase tolik ne - určitá osobní dramata prožívá každý člověk. Z počátku jsem myslel , že nejvíc mi na nervy poleze afektovaná Olivie, ale po závěrečných titulkách jsem si uvědomil , že to byla možná nejsympatičtější figura v celém filmu. Za to pan pejskař...takovouhle mimózní hysteriku jsem nejspíš v životě ještě nepotkal. Mimochodem , co ty mikrofony několikrát v záběru? Když přímý aktér předvádí rekonstrukci nějaké události přesně v místech kde se udála, už určitě není nutné zvyšovat míru autentičnosti. Jako CINEMATERAPIE pro aktéry tento dokument zjevně funguje.
Režisér nechává velmi dobře na divákoví, jestli se bude té které postavě smát, nebo s ní soucítit. Olivka Žižková s Tomášem Chourou, to je kombinace postav, na kterou musejí režiséři čekat frontu. Ivan Vojnár je zde dává do přímé konfrontace a já mu za to tleskám.
CSFD - Komentáře uživatelů k filmu
Do kin přichází Vojnárův projekt Cinematerapie 
"Psychicky jsem se otevřela, teď jdu se svým příběhem do rádií a dalších medií," pochlubila se po novinářské projekci jedna z aktérek a dodala:" To, že jsem ve filmu nahá, je pomsta matce a otčímovi za to, jak se ke mně chovali. A kromě toho- je mi 35 let, kdo ví, jak dlouho ještě budu fotit akty, chtěla jsem se tedy ještě honem ukázat nahá ve filmu, " řekla žena, kterou v dětství poznamenala kromě špatné rodinné atmosféry také zvláštní škola, obdiv k Darince Rolincové a nenaplněná touha stát se slavnou herečkou.
8.4.2010 Právo - Věra Míšková
Recenze: Cinematerapie polemizuje s formou reality show
Vojnár sám na tiskovce poznamenal, že svým dílem nehodlá fušovat do řemesla psychologům a psychiatrům a ani je nezval ke spolupráci, protože filmařina je jinou terapeutickou cestou. Jenomže není právě natáčení pořád spíše iluzorní terapií a jen jakýmsi předstupněm pro skutečnou pomoc? Předpokládám, že si toho je Vojnár vědom, ale zdá se také, že se mu jeho experiment minimálně v jednom případě trochu vymkl z rukou-trochu nechtěně Cinematerapie dělá zdarma PR zpěvačce Olivii Žižkové.
8.4.2010 Kamil Fila - kultura.aktuálně.cz

Pavel Urban,PULS 9.4.2010


Naštěstí se v pořadu objevují i skuteční zpěváci..
Slovensko má talent (3.část)
Naštěstí se v pořadu objevují i skuteční zpěváci, kteří ví, jak si slovenské publikum získat na svoji stranu. Posledně to byl Team Revival Band z Ostravy, tentokrát zase Olivie Žižková z Prahy se svou Darinka Rolinc Revival zpívající nestárnoucí písničky datované na počátek kariéry populární Darinky. Paľo Habera dlouho nechtěl uvěřit, že se nejedná o playback, protože Olivie se do hlasu Darinky trefila naprosto dokonale. V zákulisí Olivie navíc prozradila, že se s Darinkou (vlastně nyní už Darou) zná osobně, protože jí zpívala vokály během jejího posledního turné a Dara jí šla i za svědka na její vlastní svatbě. Olivie už v současné době s tímto vystoupením jezdí po celém Slovensku, díky Talentu si ale určitě získá ještě větší popularitu (a navíc při návštěvě jejích oficiálních internetových stránek můžete vidět, že má jestě jeden hodně zajímavý talent…)
Zdroj: reality-show.panacek.com, 7.10.2008
Slovensko má talent (6.část)

Na úkor zpívajících důchodkyň tak třeba nepostoupila kapela Team Revival Band (Paľo Habera se asi bál, že by to diváci mohli brát jako protekci) anebo Darinka Revival. V tomto případě je ale důvod trochu jiný. Zatímco na castingu byli ze zpěvu Olivie Žižkové všichni nadšeni, jakmile bulvární noviny zjistily, že kromě jiného také fotí odvážné akty, televize Markíza se k této soutěžící rychle obrátila zády (podobná věc se stala i v britské verzi).
Zdroj: reality-show.panacek.com, 28.10.2008
Imitátorka Olivie: Tromfla aj samotnú Darinku!
Češka Olivie Žižková (33) zaspievala v šou Slovensko má talent song od Darinky Rolincovej Arabela na nerozoznanie od originálu. A to nebolo všetko!
"To nie je playback?", po celú dobu sa pýtal Paľo Habera. Na záver však Olivie zaspievala Arabelu bez podkladu a vtedy si vyslúžila od obávaného porotcu Paliho pochvalu.
"Bolo to geniálne, nič podobné som ešte nepočul," s údivom poznamenal Habera. "Darinka revival" nakoniec publikum úplne dorazila, keď hlasom dokázala kopírovať známu speváčku od piatich rokov až po súčasnosť. Nakoniec sa Dara ani nemusela sťahovať do Prahy, veď Česi majú svoju vlastnú Darinku!
Zdroj: www.cas.sk, 6.10.2008
Dara Rolins má svůj klon
Zpěvačka Dara Rolins (dříve Darinka Rolincová) má již několik roků svou dvojnici. Olivie Žižková není Daře ani trochu podobná, zato podle hlasu byste je nerozeznali. Byla by hloupá, kdyby z toho netěžila, takže kromě vlastních projektů vystupuje jako D.Rolincová-REVIVAL.
Olivii znají převážně na Slovensku, kde vydala svou první desku a stále vystupuje. Letos chystá desku vydat u nás. Největším hitem se stala píseň Zvonky štěstí, kde ji parťáka v duetu vytvořil Standa Hložek. V kariéře jí pomáhá manžel Jan Žižka, který 25 let působil jako bubeník Karla Gotta.
Zdroj: Cernovlaska.cz, 23.6. 2007

Klubíčkovský Oldies Disco ples Nové město na Moravě 2007
/Pravidelně se koná od roku 2002/
Návštěvníci ocenili i vystoupení Darinky Rolincové Revival. Někdejší vokalistka Dary šokovala neuvěřitelnou hlasovou dispozicí a po úpravách i zjevem, prostě Darinka jako živá.
Zdroj: Internetové stránky Klubíčkovského Oldies Disco plesu
VYŠLO V TISKU
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
OTÁZKY A ODPOVĚDI: 
Kateřina: Proč jste odešla z Náchoda do Prahy tak pozdě?
Olivie: Co je to pozdě? Vše má svůj čas a i můj čas tenkrát přišel :-). Navíc v Náchodě jsem měla spoustu nedořešených úkolů a nedokončených povinností. Nemám totiž ráda resty..
Kateřina: Vracíte se do svého rodného města ráda?
Olivie: Mám být upřímná, nebo jen taktní? Ne, miluji Prahu a v Praze chci umřít:-)
Bohunka: Jste známá tím, že milujete psy, jaké nejvíce?
Olivie: Velké, čím větší, tím lepší.Ti malí pokojoví by mě sotva ubránili :-)
Bohunka: Máte pocit, že potřebujete bránit? Proč, před kým?
Olivie: Před okolím a před tím, kdo chce na mně "bafnout" ze tmy..
Patrik: Je pravda, že jste vegan, nebo pouze vegetarián?
Olivie: Tak teď si připadám, jako Paul McCartney :-), ale Paul je opravdový vegan, já pouze vegetarián, ikdyž miluji ryby.
Simona: Proč zpíváš většinou smutné písně, se smutnými texty a ve svých klipech často pláčeš?
Olivie: Jsem hodně emotivní, citlivá a bohužel už od malinka mi nikdy do smíchu moc nebylo.! Začalo to tím, když nás opustil vlastní otec a dal přednost alkoholu a nové rodině.! Od té doby pláču :-(
Simona: Proto máš staršího muže?
Olivie: Přesně tak, je stejně starý, jako můj táta a je mu i "podobný". Někdy mu říkám tati :-)
Marcela: Máte nějaké sourozence? Jsou také na něco nadaní?
Olivie: Sourozence? Mám a kolik..., jenomže mám problémy s počty, tak je všechny asi sotva spočítám :-) O jejich nadání nic nevím...
Lukáš: Jste vyučená kuchařkou,vaříte ráda?
Olivie: Ano,pouze pro lidi, které zbožňuji a vím, že milují moji kuchyň.
Lukáš: Jakou máte ráda muziku?
Olivie: Dobrou a The Beatles :-)
Luba: Viděla jsem film CINEMATERAPIE.Co na to Váš syn a rodina?
Olivie: Myslíte jak jsem skoro v celém filmu nahá? :-) Syn je zvyklý a myslím, že s tím nemá problém, teda alespoň nic neříká..Názor rodiny neznám, vlastně ani žádnou nemám...
Luba: Proč jste se nechala přejmenovat na Olivii?
Olivie: Hezké jméno, že? Neobvyklé. No, mám ráda změny, cítím se lépe a stejně mi lidé často říkali " Darinko" :-)
Míša: Jakou barvu máš nejvíce ráda?
Olivie: Až na šedou a vínovou všechny, nejvíce asi vede modrá :-)
Marie: Co Vám na této době nejvíce vadí?
Olivie: Politika, chaos a zlo... :-(
Marie: Jaký by člověk měl podle Vás být?
Olivie: No přece každý úplně jiný, kdybychom byli všichni stejní, byla by to nuda, ne?
Marie: Co úplně nesnášíte?
Olivie: Křivdu, závist, lež, nevěru, bezohlednost, nespolehlivost, nezodpovědnost, lenost a chamtivost...
Dominika: Sportovala jste někdy?
Olivie: Snažila jsem se o to, dělala jsem chvíli rekreačně sportovní gymnastiku, ale Bůh mi nadělil jiné dary..Takže dnes se občas podívám na nějaké závody a raději jezdím na inlinech :-)
Dominika: Píšete Bůh a také jste měla svatbu v kostele je to tak?
Olivie: Ano, chodím každou neděli do kostela na mše, učit se poznávat více Boha a navíc je tam klid a cítím se tam v bezpečí. No a když budou katolíci trpěliví, stanu se už brzy jedna z nich...
Marie: Jak se snáší akty s vírou?
Olivie: Myslím, že Bůh nemá s nahotou problém, spíš církev :-)
David: Jste "fanda" na auta? Máte svoje auto?
Olivie: Ano "fanda" jsem, ale jen na Mercedesy a také jednoho máme, ale řízení nechávám na těch lepších, už spoustu let odmítám řídit :-)
Denisa: Co vy a příroda?
Olivie: :-) :-), no tak tu mám ráda spíše z auta, nebo ve filmech...,vadí mi dlouhé tůry, hmyz a hlavně jsem alergická na pyly a trávy. Takže mě donutí pouze moji psi a výlety si opravdu vybírám :-)
David: Máte svá vlastní prsa?
Olivie: Bohu díky zatím ano :-)
Denisa: Musíte řešit někdy nepříjemné situace? Nebo je za Vás někdo vyřeší?
Olivie: Jelikož jsem docela konfliktní člověk a složitá povaha, tak řeším určité věci i nahlas, nemám totiž ráda věty typu: "HELE NECHÁME TOHO, UŽ SE O TOM NEBUDEME BAVIT"...Většinou se vytočím a zařvu: "NO TO SE TEDA BUDEME BAVIT "!!!! Ale myslím, že postupem času se naučím být diplomat, zatím to neumím. :-)
Jiřina: Co Ti pomáhá, když je ti smutno?
Olivie: Antidepresiva a modlidby...
Jiřina: Z čeho máš úplně největší strach?
Olivie: Když mi berou krev, z pavouků, z vody a letadel . Mívala jsem dlouho obrovský strach ze smrti, ale už nemám...Věčnost je prý krásná, když se životem na zemi nakládáte správně :-)
Jiřina: Šlo Ti někdy o život?
Olivie: Jasně že ano. Např., když mi jednu dobu stále hrozila zástava srdce a moje srdeční potíže se zhoršovaly tak rychle, že jsem musela podstoupit nepříjemnou operaci. To bych nikomu nepřála :-( Takže jsem už "zdravý kardiak" :-)
Tibor: Píšeš, že nesnášíš nevěru, takže si jistě svému muži věrná a byla si někdy nevěrná ?
Olivie: Ajajaj...to jsem si naběhla, Tibore co? Jasně že jsem mu věrná, ale v minulých vztazích jsem byla hodně nevěrná.., vyplývalo to hlavně z toho, že jsem neměla nikdy v nikom oporu a chyběla mi láska. On vztah není jen o sexu a dárcích, ale právě i o tom, aby si ti dva měli stále co říci, aby si vážili jeden druhého a hlavně já když jsem poznala svojí životní lásku, svého manžela Jana, tak si ani ve snu neumím představit, že bych mu byla někdy nevěrná. Nemám totiž důvod, nic mi nechybí.! A ikdyž se někdy také pohádáme, to prostě k manželství patří, tak se milujeme a k tomu nám navíc dopomáhá Bůh.. :-)
Eva: Co Vás na psech nejvíce baví a dostává?
Olivie: Ráda si s nimi povídám, mají překrásný kukuč, který jim zkrátka věřím a hlavně, tak jak vás přivítá pes, když příjdete domů unavená, nebo se špatnou náladou..., tak pes to prostě ihned změní, alespoň ti moji... :-)
Eva: Máte také ráda jiná zvířata?
Olivie: No vidíte, nad tím jsem nikdy nepřemýšlela, ale asi ano.
Eva: Myslíte si, že pes patří do postele? :-)
Olivie: No vím, že kynologové to neslyší rádi, ale můj Staford tam patří určitě, bez něho zkrátka neusnu. Dodává mi energii a zahřívá mě. Boxer bohužel chrápe, tak hlídá v předsíni, ale myslím, že mu to nevadí, jelikož mám smysl pro spravedlnost, tak mu to vynahradím vždy jinak.. :-D
Eva: Kdybyste měla možnost nafotit např. kalendář,dala byste přednost raději aktům, nebo vy a psi?
Olivie: Určitě ta druhá varianta, aktů jsem nafotila už dost.. :-D
Adam: Čím by si chtěla být, kdybys byla muž?
Olivie: Filmovým režizérem, nebo knězem :-)
Anetka: Jaké roční období máš nejraději?
Olivie: Jednoznačně podzim, když už nejsou vosy a zlátne listí.! Jen mně mrzí, že podzim je tak krátký, přála bych si, aby trval pořád :-)
Jitka: Líbí se ti děvčata, či ženy?
Olivie: Proč ne, líbí, to snad není hřích? Když je dívka tmavá, hnědooká a je to sportovní typ - který na sobě maká, s pevným a malým zadečkem, tak se za ní i otočím :-) Nemusím přirozené blondýny, takže jestli jsi Jitko blondýnka, tak sorry :-) ALE NIC VE ZLÉM!!!!
Miroslav: Četl jsem, že Vás otčím týral? Jak, bil Vás? Jak se na to dnes díváte, odpostíte mu to?
Olivie: Tato otázka je pro mne opravdu citlivá a těžká, ale musím se už jednou provždy naučit na ni odpovídat. Víte, můj otčím byl velice inteligentní člověk a já jsem ho svým způsobem obdivovala, ale teprve nedávno jsem se dozvěděla, že měl sám těžké dětství a prožíval např. dlouho šikanu ve škole..! Dodnes je spousta otazníků, proč mě psychicky týral a hodně ubližoval nezodpovězených? -/ bohužel nejen mně /. Nikdy mě neuhodil, ale byla bych raději, kdyby mě bil, než to co mi dělal... :-( CELOU DOBU ČEKÁM, KDY SE OZVE A VYSVĚTLÍ MI PROČ??? ZATÍM ALE NIC.. Nejsmutnější na tom je, že měl šanci mít dcerku, když nás vlastní otec opustil.! Nevím , jestli se toto dá odpustit. Třeba se někdo najde a poradí mi jak na to..
Zdeněk: Byla jste někdy v USA?
Olivie: Proč ?, to patří nějak k životu, nebo je tam něco výjmečnějšího, než u nás? Nebyla a ani po tom netoužím, myslím si totiž, že právě z Ameriky k nám přichází všechno to špatné a zlé..! Nevím, třeba se mýlím, ale pokud jste tam byl, tak asi víte proč se ptáte...Určitě bych dala přednost Indii a nebo Irsku.
Dagmar: Vadí Vám homosexuálové?
Olivie: Tak k tomu se opravdu nebudu vyjadřovat, nezlobte se. Jinou otázku, prosím..
Dagmar: Dobře, jste abstinent, kouříte?
Olivie: Alkohol a cigarety? Oboje úplně nesnáším !!!!! Takže na Nový rok si přípijím jablečným moštem a ikdyž jsem jako puberťačka v nerozvážném mládí kouřila, tak dnes bych si dala na zadek. Jsem strašně moc protivná, když někdo hulí třeba v restauraci a okamžitě odcházím..
Kristýna: Na tvých fotkách je vidět, že se ráda oblékáš.Máš raději sportovní oblečení, nebo spíše elegantní?
Olivie: To je pravda. Když mi bylo 15 let a máma mi koupila první džíny, tak první co bylo, že jsem je rozstříhala, aby byly hodně děravé :-) .Jsem výstřední typ, který na sebe upozorňuje právě vždy oblečením.! Říkají mi "chameleon", protože jsem pokaždé jinak učesaná a oblečená.! Oblékám se podle nálady a také podle toho kam zrovna jdu.! Ale nejvíce se cítím ve sportovních hadrech. Kecky, tepláky a kšiltovka.
Kristýna: Kolik máš kšiltovek a bot?
Olivie: Kšiltovek asi padesát a určitě sto párů bot :-)
Lucka: Jaký je tvůj největší sen?
Olivie: No tak můj sen už se splnil, ale kdybych mohla mít druhý, tak natočit o sobě film, podle mého opravdového příběhu - osudu.
Lucka: Jaký sen se ti splnil a o čem by měl být tvůj film?
Olivie: Měla jsem tu čest a možnost potkat se svým životním idolem....A o čem by měl být můj film? To si najdi na www.cinematerapie.cz
Lucka: A kdo je tvůj životní idol?
Olivie: No dnes už spíše byl... Byla to Darina Rolincová
Lucka: Jak byla, už není?
Olivie: Ne Darina Rolincová už není, dnes je to Dara Rolins a to už není ona :-( :-)
Lucka: A máš ještě nějaký idol?
Olivie: Ano, BŮH JE MŮJ IDOL !!!
Veronika: Chodíš na večírky, bavíš se ráda?
Olivie: No, tak to tě asi zklamu.Od toho jsou tady jiní...Jak jsem se už zmiňovala, tak tím že nepiju alkohol a nepotrpím si na partičky, tak se večírkům záměrně vyhýbám.! Jak totiž nemám v ruce skleničku s cigárem, společnost většinou otrávím. Pokud zrovna nepracuji večer, nebo nezpívám, tak chodím ráda brzy spát.Pamatuji si, že když jsem šla s kamarádkami na diskotéku, vydržela jsem tam většinou hodinu a pak jsem si šla hrát domů třeba na kytaru, vím, že holky byly naštvaný...! Neumím se bavit, pokud jde o lacinou zábavu ,nebo jsem už asi stará.. :-) .To bys do mně neřekla, co?
Veronika: No to teda ne, zdání asi opravdu někdy klame.Kolik máš přátel?
Olivie: Říká se, že někdy méně je více....Přátel nemám zas až tak moc, ale ty co mám, jsou hodně kvalitní. Já si své blízké opatrně a dobře vybírám, neboť jsem děsně nedůvěřivá.! Vím, že mně nezklamou, v danou chvíli podrží a věří mi.! Můžu se na ně spolehnout a oni zase na mě.! Hlavně pro mě platí, že " V NOUZI POZNÁŠ PŘÍTELE".A na ty mé se můžu obrátit kdykoliv.
Roman: Jakých lidí si nejvíce vážíte?
Olivie: Díky za dobrou otázku. No tak především takových lidí, kteří něco umí a nebo chtějí něčeho dosáhnout.! Je mi úplně jedno co nosí na sobě, jestli mají drahou vilu s bazénem, nebo jestli hrají šachy, či jsou kominíci.Ale vadí mi a to hlavně u mladých, že čekají doma na to, až jim "spadne něco do klína" a zadarmo by chtěli úplně všechno. Dnes je nejvíce moderní" mama hotel"a mládež, která sedí u PC a hraje nereálné hry, které jim nic nedají. Považuji to za ztrátu času.
Adéla: Co tě nejvíce dostává na mužích?
Olivie: Je to více aspektů, ale nejvíce ze všeho, když je muž neoholený, ne jako Rumcajs z pohádky, ale tak tři dny a pak ne žiletkou až na kůži, ale strojkem.. :-) . Dále když muž umí odepisovat na sms. To mě nejvíce dostává.. :-)
Adéla: Jaký je pan Krytinář člověk?
Olivie: Malý herec s velkým srdcem.. :-D
Luděk: Čím jsou, nebo byli vaši rodiče?
Olivie: Matka prodavačka v potravinách a otec malíř pokojů. Myslím, že svoji práci dělali celý život dobře...
Ilona: Jaký máte názor na "bojová plemena" jako pejskař ?
Olivie: V první řadě, když si takové plemeno chcete pořídit, je potřeba se o tom poradit s odborníkem, nebo si o tom pozorně něco přečíst, aby nebylo divení...Začíná to jako u každého psa výchovou, každý pes se dá totiž vycvičit, akorát u bojového plemene je to jiné, než např. u Pudla..Dokonce i já jsem očekávala od svého Amstafa úplně jiné věci, než mi sám nabízí.. Je to sportovní pes, nikoliv služební ! Takže já už do budoucna do takového psa nikdy nepůjdu. Nesplňuje moje požadavky :-( PŘESTO HO MILUJI !!!! JE TO SKVĚLÁ POVAHA, DO RODINY SUPER A VELIKÝ MILOVNÍK ŽEN :-)
Ilona: Všimla jsem si, že máte svého bojového psa vytetovaného na rameni, proč toho druhého ne?
Olivie: Víte, kolik psů budu ještě ve svém životě mít? Boxer se už nevešel a můj Amstaf mi dává takovou lásku, že si zaslouží být na mém rameni. Navíc je to fešák a já měla staré tetování, které mi vadilo, tak jsem ho zkrátka překryla svým miláčkem.! Můj manžel by se na rameno nehodil. Nevynikl by tolik :-)
Ilona: Nepřekáží vám kérky při práci?
Olivie: Nerada to píši, ale bohužel ano a to dost hodně...Kdyby to šlo vrátit, už bych to nikdy neudělala...No už se s tím nedá nic dělat. Až budem staří, všichni budem pokérovaní :-)
Tomáš - kuchař: Jaké jídlo máš nejraději a které naopak nesnášíš?
Olivie: Hele kolega :-D Tak nejvíce z pokrmů miluji květák na mozeček s bramborem a tatarkou a brokolici se sýrem.No a největší "tfuj" je pro mne dršťková polévka a ovarové koleno s křenem a hořčicí..! To když jen cítím, tak trpím..Nevím nevím, kdybych neměla co jíst, jestli bych přesto do tohoto jídla šla.Vepřové maso je opravdu pro mne smrt... :-D
Tomáš - kuchař: Jsi hodně vybíravá, co se týče jídla? Jak ochutnáváš, když vaříš?
Olivie: Ano, je těžké být kuchař - vegetarián. Vybíravá jsem úplně strašně.! Co se máma nabrečela u obědů a večeří, dodnes "exhumuji" v omáčkách a vybírám maso / " živočichy" / :-) Rozhodně mi nevadí pokrmy připravovat, ale mám blbý pocit, když jdu někam na návštěvu a známí mi chtějí vyhovět, jenže to dopadne většinou špatně...Nejraději si vařím sama. Vím, co do jídla dávám a omáčku si na knedlíky přecedím a maso dám manželovi, nebo psům.
Gábina: Jak se vyrovnáváš s tím, když tě někdo blízký zklame, nebo ti ublíží?
Olivie: Podle toho, kdo to je.! Když ten člověk pro mne není v životě důležitý, řeknu si, asi to nebyl pravý přítel a mávnu nad tím rukou. Horší to je, když s tím dotyčným mám skvělé vztahy a žiju celou dobu v tom, jak je skvělý a hodný. Tak to pak dlouho bolí a jsem schopna probrečet i týdny... :-(
Pavlína: Věříš na horoskopy, vykládání z karet a zajímá tě např.,v jakém je člověk znamení ?
Olivie: No, dlouho jsem věřila, dokonce jsem si nechala párkrát karty vyložit, věřila jsem v minulé životy a dokonce i v UFO :-). Myslím, ale že toto vše je proti Bohu a jsou to naprosté blbosti. I můj kolega Jirka Krytinář vykládá karty-/ naučil se to od Heleny Růžičkové/, ale když je to prý v pozitivním smyslu, není to hřích.. Já věřím hlavně v Boha a svatou trojici a přesto nevylučuji ani to, jestli UFO je, nebo není.! Je to pro mne ztráta času, nic mi to nedá zabývat se tím , mám spoustu jiných starostí a radostí... Jestli jsem se někdy o UFO zajímala, bylo to čistě z nudy...
Dana: Je vidět, že máš krásné manželství,ale přesto prozraď, jaké chyby má tvůj muž? Nebo je úplně bez chyb?
Olivie: V žádném případě nikdo nejsme bez chyb, já jich např. mám alespoň 45. :-D . Neznám nikoho, kdo by byl dokonalý, snad jen Pánbůh... A ani bych nechtěla muže, který nemá ani jednu chybičku, byl by totiž lepší, než já..! My k sobě s manželem patříme a žádný veliký problém nemáme.! Snad mi jen trochu vadí u něho alkohol, ale pokud manžel pije v rozumné míře, jsem v klidu. Jenže jak jsem několikrát psala, že mám k alkoholu averzi už z dětství, je to asi můj problém, kdybych si totiž dala alespoň jednu skleničku s ním, tak bych to tak neřešila. Asi ho štvu, že ho stále hlídám a sleduji, kolik toho vypije. Kdyby nepil, tak by zase zlobil jinak :-)
Dana: Jaké chyby máš ty?
Olivie: No tak to by měli posoudit ostatní, ale moje chyby jsou extrémní a výjímečné. Např. jsem naprosto intolerantní partnerka a ještě snad více nekompromisní... Třeba mi jako matce nevadí to, co si můj syn koupí na sebe, nebo jestli se nechá potetovat, ikdyž je ještě dost mladý, ale zároveň když příjde o pár min. domů dýl, než má a třeba zapomene vyvenčit psy, jsem schopna mu nedat půl roku kapesné a nepustím ho 3 týdny na PC. Nebo i s manželem to máme tak, že jeden bez druhého nejdeme ani na" krok". Vůbec neexistuje, že já bych si vyrazila s kamarádkami a on zase opačně.! Je to ale u nás oboustranné. Bojíme se jeden o druhého a není to o tom, že bychom si nevěřili. Poznali jsme se dost pozdě a tak to máme jinak, než ostatní.!" PÁNSKÁ A DÁMSKÁ JÍZDA", JE PRO NÁS NĚCO NEPOCHOPITELNÉHO |:-)
Kamila: Máš už téměř dospělého syna, neuvažuješ o dalším dítěti?
Olivie: No tak vzhledem k tomu, že jsme měli mít dnes už osmiletou dcerku Karin, ale Bůh si to asi nepřál, tak jsme od toho upustili... Mé zdravotní potíže to už nedovolí, máme spousty práce a každý z nás jedno dítě z předchozích manželství.Také naši psi jsou jako naše děti a jelikož jsme s manželem zodpovědní, tak si už počkáme na vnoučata :-) , ale určitě by z naší lásky bylo dítě Boží...
Kamila: Opravdu netoužíš jako zralá žena stát se znovu matkou malého miminka?
Olivie: Vím, že bych si to dnes úplně jinak užívala, tenkrát jsem byla sama dítě a tak mi syn doslova utekl z dětství pod rukami.. Často se mi v noci zdá, že rodím a mám malé dítě a v koutku duše bych byla asi šťastná, kdybych měla holčičku, po které jsem vždy tak toužila.! Ale člověk nemůže mít vše, možná jsem vyměnila kariéru za druhé dítě, ale dnes jsem ráda, že mám alespoň kluka, který má prima holku a tu beru jako svoji vlastní dcerku :-). Takže mám vlastně dvě děti. Manžel mi často říká," že u starších mužů je nezodpovědné dělat si na stáří vnoučata".
DJ-Karel: Chtěla bys zpívat s Darou Rolins? , byly byste dobrá dvojka, proč to nezkusíte?
Olivie: Tak to jsi asi sedmdesátý - pátý, který se mě na toto ptá...? S Darou jsem si zazpívala a máš pravdu, že my dvě společně bysme "zlomily všem zpěvačkám vaz"... :-). Ono by stačilo např. Daru doprovodit s mojí kytarou a k tomu jí zazpívat druhé hlasy. Vím, že by to byla bomba. Byly by jsme druhá "ABBA". Ale protože spolu nemluvíme, já mám jiný hudební vkus než Dara, tak by to asi z těchto důvodů nešlo. Musely bysme přijít na trh s prodejným žánrem...
DJ-Karel: Škoda, tady jde taky o to, že dobře obě vypadáte a pohybově jste dokonalé... :-)
Olivie: Ano, ona je blondýna, já zase tmavá, máš pravdu. Jen nevím, jestli by nás posluchači poznali podle hlasu, to by asi nemělo smysl, zpívat dvojhlasně, když obě zníme téměř stejně...! Ale s touto otázkou se opravdu setkávám často. Prý jsme hloupé a vztahy by měly jít v tomto případě stranou... Jenže já chci zpívat country - rock a Dara si bude zpívat to své....
Sandra: Proč s Darou spolu nemluvíte?
Olivie: Protože zpívám její písně a ona mi neuměla říct, že jí to vadí... Pochop, to by vadilo asi každému, ikdyž já bych byla určitě ráda, kdyby dělal někdo můj REVIVAL, vážila bych si toho a byla bych pyšná, že někdo zpívá a připomíná "mé zapomenuté písně".! Ovšem kdyby to zpíval někdo stejně dobře jako já, nebo líp, tak nevím, asi bych se naštavala také.. :-D
Sandra: Je ti Dary líto, potom, co se jí stalo v létě..?
Olivie: To je jasné, že ano, to nepřeji nikomu a vůbec s tím nesouvisí naše vztahy. Musí to být náročné na psychiku a velmi bolestivé na duši.! Jen jsem někde četla, že Dara o mně napsala:" AŤ NAVŠTĚVUJI PSYCHIATRA", což samozřejmě už nějaký ten rok dělám. No a já jsem nedávno četla, že ona ho už navštívila také... Takže tady je jednoznačně vidět, jak Bůh pracuje a že není dobré se někomu vysmívat a přát zlé věci... Mám vyzkoušené na vlastní kůži, že se to nevyplácí a dotyčnému se to dřív, nebo později vrátí... :-( Daře přeji, aby ji to dobře dopadlo a modlím se za ní...
Věra: Jak se cítíte čerstvou katoličkou a ještě biřmovanou?
Olivie: Tolik svátostí najednou, to je co? Myslím, že je to pro mně nová cesta do dalšího života a tímto začíná vše nanovo.! Když jsem šla k prvnímu Sv. příjmání, tekly mi slzy štěstí.. Byla jsem dojata, víc než u své církevní svatby. Cosi do mě vstoupilo nového a byla jsem tak najednou blízko Bohu.. Něco úžasného.
Věra: Proč jste si vybrala za kmotra právě herce J.Krytináře?
Olivie: Myslím, že bez něho by to asi neklaplo..."Ďábel mi neustále házel klacky pod nohy "a ne a ne se do církve dostat..! Najednou mě Jirka seznámil s Paterem Bohumilem Šitavancem, který jako mávnutím kouzelného proutku kamsi zavolal a bylo to se vším všudy. Řekla jsem si : "Jirko buď mým kmotrem". Byla to vůle Boží a Jiří mou nabídku rád přijal. Máme hodně společného, osud, dětství a myslím že jsme oba bytosti velkých gest. Mám pocit, že znám Jirku odjakživa. Je to nejkrásnější dárek, co jsem od něho mohla dostat.
Věra: Jelikož jsem měla tu čest se Vašeho křtu zúčastnit, takže jsem viděla několik kmotrů. Proč tolik? Má to nějaký významný důvod?
Olivie: Kmotři byli pouze tři. A to má babička Irenka, její jméno mám jako druhé, pak Jirka Krytinář a do třetice má přítelkyně Anna Hrdá, její manžel je kostelníkem strašnického kostela a hodně mě oba pomáhají s vírou. A kdyby to šlo, měla bych kmotrů alespoň třicet, mám ráda, když jsou moji bližní blízko mně.
Věra: Jak jste se smířila s tím, že Pater našeho kostela Jan Balík u Vašeho křtu nebyl a nepříjmul Vás do církve právě on?
Olivie: Už smířila... Dlouho mě to bolelo, že právě on to nebude, ale měl k tomu své důvody a já je musím respektovat. Je to kněz s jinými názory, než např. Pater B.Šitavanc. Jednou se snad dovím, proč mě odmítl.. :-( Přesto si Patera Balíka vážím a věřím, že se naučí brát lidi takové, jací jsou..
Věra: Vaše další biřmovací jméno je Darina. To jste si vybrala sama? Souvisí to s Darinou, kterou uvádíte na svém webu?
Olivie: Ano, přesně tak. Když mi pan farář 5 min. před tou velikou událostí sdělil, že můžu mít ještě biřmovací jméno a ať mu ho ihned řeknu, napadlo mě okamžitě jméno Darina. Má to i svá opodstatnění myslím a i Pater Bohumil se usmál a nemusel dlouho čekat.. Takže mé křestní jméno je Olivie Irena Žižková a biřmovací Olivie Darina Žižková. A vůbec mi to nepříjde jako něco nového. Stejně na Darinu leta slyším a měla jsem fajn kamarádku Irenu, která už bohužel není mezi námi, tak má určitě v nebi velikou radost, že budu od teď nosit její jméno. :-)
Petr: Co Vám víra už dala, naučila Vás něčemu novému?
Olivie: Rozhodně! Např. mě naučila odpouštět a odnaučila nenávidět !!! Je to neuvěřitelné, ale modlím se i za ty, co mě nejvíce ublížili a necítím žádnou nenávist. Je to obrovská úleva a nikdy bych nevěřila, že toto víra dokáže.! Těším se na další věci, co mě naučí...
Klára: Takže jste odpustila i otčímovi a matce?
Olivie: Ano, jistě..., bohužel když točím nějakou reportáž, nebo píši článek o svém dětství a musím se k tomuto tématu vyjádřit - vrátit, jsem nucena zase vše popsat popravdě, ale s mámou máme čím dál lepší vztahy, dávno jsme si vše vyřešily a s otčímem ikdyž se nestýkáme, tak se za něho modlím.
Zuzana - Náchod: Proč se nestýkáte se svým pravým otcem? Mám v paměti, že jste měli vždy dobré vztahy, nebo se mýlím?
Olivie: No dobré vztahy.., jak se to vezme, sama víte, že Náchod je malé město a manželka mého otce si vždy zakládala na tom, aby jsme byli "jakože fantastická rodina"... Když byla nějaká oslava, tak jejich rodina zvlášť a my s bratrem zvláť /tzv.na etapy/.. Nevím která Zuzana jste, ale jistě víte , že nás otec s bratrem vydědil a svůj veškerý majetek nechal napsat pouze na jednu z jeho dalších dcer, která se"narodila, když už bylo vše hotovo". Nevadí, asi je něčím výjmečná a měl k tomu tudíž své důvody, ale mohl nám to říci - vážila bych si ho za to. NEJSMUTNĚJŠÍ NA TOM JE, ŽE TO NENÍ JEHO PRÁCE, ON BY TOTO NIKDY NEDOMYSLEL, MÁ V TOM PRSTY JEHO PANÍ, KTERÁ UŽ VŠECHNY SVÉ DĚTI BOHATĚ OBDAROVALA, VŠECHNY DOSTALY BYT, ČI BARÁK A "TETIČKA LIDUŠKA JE UŽ SPOKOJENA."Víte Zuzko, rodinu si nevybíráme, pouze přátelé .Takže já se na tátu vůbec nezlobím, jen ho nepovažuji za tátu :-)
Zuzana - Náchod: Chybí Vám táta?
Olivie: Mně ? Už od malička, nikdy mi nebyl tátou, pouze "dobrým kamarádem", ale nemyslím si, že by byl zlý.. Každý uděláme v životě chybu.
Zuzana - Náchod: Myslíte si, že jste po něm něco zdědila?
Olivie: :-D To fakt nevím , ale začínám mít prý velké uši, jako má on.! Dlouho jsem ho neviděla a tak neumím posoudit, jestli máme stejné uši.. :-)
Zuzana - Náchod: Chtěla byste svého tátu ještě někdy vidět?
Olivie: Vidím ho ve svých modlitbách, takže v dobrém světle, pamatuji si i na jeho dobré stránky, byl vtipný, jemný a měl neskutečný smysl pro humor..
Jiří - Náchod: Chodil jsem na Vás pravidelně, když jste zpívala v Náchodě s barovou kapelou" Fontána". Jste s bývalými kolegy v kontaktu? Oni občas někde hrají, nechtěla byste nám přijít s nimi někdy zazpívat?
Olivie: Popravdě s "Fontánou" v kontaktu nejsme, nerozešli jsme se právě v dobrém.., ale to je už dávno a to že se ještě "drží a hrají" je opravdu obdivuhodné, protože vím, že je těžké v dnešní době a ještě na takovém malém městečku se udržet a hrát navíc živě. Hlavně v zakouřeném prostředí už dávno nezpívám, protože právě v této kapele jsem málem přišla o hlas.! Nikdy nezapomenu, jak jsme hráli a museli zpívat až do ranních hodin, kolikrát jsem týdny nemluvila, hlas mi úplně "zetlel" a z krku mi tekla krev.! Byla to tvrdá škola a kdo si opravdu "projde barem",tak určitě ví, co to je...
Gábina: Moje otázka zní, kde sháníte takové krásné oblečení?
Olivie: Tajemství - neprozradím, ale rozhodně si ho nenechávám šít a nedávám za hadry veliké peníze! V tom to není. :-)
Soňa: Nedávno jsem četla v jednom časopise, že jste chodila do zvláštní školy. Překáží Vám to nějak v práci, nebo životě?
Olivie: V práci vůbec ne, nikdo se mně na to neptá. Když příjdu na casting, je to o tom" UKAŽ CO UMÍŠ"? Na čele to napsáno naštěstí nemám a dokonce se ani nikdo neptá, jestli mám herecké vzdělání, či nikoliv. Buďto jste ta co režizér hledá, nebo prostě ne. V životě mi to nepřekáží proto, že jsem obklopena už díky Bohu samými inteligenty. Takže dnes to beru jako svou"přednost" a naučila jsem se to vnímat tak, že jsem jediná herečka a zpěvačka ze zvláštní školy. To tady nikdo nemá - "heč"... :-)
Monika: Paní Olivie, obdivuji váš Darinka revival a musím říct, že nerozeznám rozdíl od originálu! Tuhle jsem zkusila pustit Vaše nahrávky a originál Darinku z 80-tých let společnosti u nás doma a ti přátelé se tak pletli v tom, kdo je kdo, že jsem se musela upřímně smát. A to si byli na začátku úplně jistí, že samozřejmě dokáží spolehlivě rozpoznat originál od kopie! Ale ouha, byli vedle jako jedle! Moc Vám fandím a obdivujeme Vás dnes již nejen já, ale i moji přátelé, kteří se tohoto testu zúčastnili. Dělá Vám problém napodobit hlas Dariny a jak dlouho jste se to učila? Myslím i to napodobení barvy hlasu, slovenskou výslovnost, její manýry atd... Všichni si mysleli, že jste Slovenka. Díky za odpověď, Vaše Monika Kočová - Nymburk.
Olivie: Moniko, moc jste mě potěšila, ale zároveň šokovala... Myslím, že jsem se s touto barvou hlasu Bohudíky narodila, ale jelikož jsem herečka, tak máte pravdu, že manýry Dariny a její pohyby jsem okoukala :-)
Pavel: Olivie,viděl jsem vás při natáčení filmu Poupata /nat.scény venku na sněhu,kde jste cvičily celou noc/ a já jsem byl v komparsu.Moc vás obdivuji a stal jsem se vaším fanouškem. Byla jste tam hodně výrazná a tak jsem vás požádal o autogram a tím se dostal i na váš web.Jsem docela překvapený, že také bezvadně zpíváte a občas něco pěkného nafotíte. Budete někdy zase vystupovat u nás na Sokolovsku ať už s panem Krytinářem, nebo Darinou revival? Můžu si od vás koupit to CD "Největší hity Darinky Rolincové"? A jakým způsobem?
Olivie: Jé, tak to jsem opravdu překvapená. Myslím, že se do Sokolova určitě někdy dostanu, ať už sama za Darinku, nebo s p.Krytinářem. Moje CD si můžete objednat přes mého managera a ráda Vám ho také podepíšu. :-)
Daniela Náchod: Chodila jsem před rokem do Vašeho butiku v Náchodě, moc mi tam ten krásný obchůdek chybí a oblečení od Vás nosím doteď.Proč jste tak brzy skončili, nešlo Vám to, nebo jste na to neměla čas? Myslím, že to bylo unáhlené, to zavřít tak brzy?
Olivie: :-D No chtěli jsme to zkusit, protože jsem v Náchodě nějaký rok žila a vím, že se tam dobře a levně neobléknete.! Někomu stačí oblečení z vietnamské tržnice a kdo si u nás koupil např.boty, tak bylo jasné, že si koupí jedny a pak zas až někdy... Nemůžete si přece kupovat kabelku, či boty každý týden.!? Také myslím, že butik nebyl na správném místě, ikdyž byl kousek od náměstí... Fakt je, že jsme měli dobré ceny a pestrý výběr. Jenže zrovna jsme se trefili do krize a tak to pro nás už pak nebylo zajímané..!
Robert: Je pravda, že tě pokousal tvůj vlastní Pittbull?
Olivie: Jéjda, co je to za "hovězí" informace.? Za 1. mám Amsatafa a ne Pittbulla a za 2. jsem mu podala špatně kost a prokousl mi omylem prst.. Vůbec za to nemohl ,byla to má vina - nešťastná náhoda.. kdyby mě ale kousl zubem vedle..., přišla jsem o celý článek. TOTO JE ZA MNOU, SPÍŠ SE STALO TO, ŽE NÁM AMSTAF MÁLEM POŠEL NA PARAVIRÓZU. MĚLI JSME NA MÁLE, BYLO TO O FOUS... :-(
Marika: Jaká liturgická píseň je tvá nejoblíbenější, kterou nejraději zpíváš?
Olivie: Všechny jsou krásné a určitě mám své favoritky..., ale v poslední době mám nejraději píseň č. 811 z KANCIONÁLU. Naposled, když jsem ji zpívala v kostele, šel mi kouř od úst, mělo to takové své kouzlo... Právě se ji chystám nazpívat v teple v nahr. studiu a určitě bude na CD!
Marika: Kde si budu moci koupit to CD a kdy?
Olivie: Musíme ho stihnout vydat na Velikonoce, ale pravda je, že o marketing se opravdu nestarám.. Máme na to lidi... Určitě ale bude možné si ho objednat na mém webu a moc si přeji, aby se prodávalo hlavně po kostelech.. :-)
Pepa: Proč si na svém webu zrušila fotomodeling? Je to snad nějaký ústupek církvi ?, Špatně se tvoje fotky teď hledají a máš jich tam poměrně méně, než před tím.., také jsem si všiml výřezů..?
Olivie: Když budeš Pepo trpělivý, moje fotky najdeš v galerii. Potřebovala jsem na svém webu místo pro důležitější ukázky... Fotky jsem nechala jen ty nejlepší a výřezy mám jen u pár fotek. Tak jsem to prostě cítila. :-)
Pepa: Hodláš dále fotit akty?
Olivie: :-D Pepo, Pepo... Jelikož jsem soudná paní už v letech, tak myslím, že bych měla skončit, ale když bude potřeba a příjde dobrá nabídka, proč ne? :-)
Helena: Máte raději práci zpěvačky, nebo herečky?
Olivie: No tak v muzice už mě toho moc nepřekvapí a dnes už mám raději studiovou práci, než pódiovou, ale ikdyž jsem zatím "herečka štěků",tak herectví zbožňuji úplně nejvíce, už jen proto, že nevíte ,co Vás na place čeká a vidíte kolegy, jak hrají a když jste s nimi, prožíváte to vše taky s nimi. Sice jsme tak trochu"cvičený opice",ale v tom je právě to kouzlo. Na ceny a "Slavíky" si nepotrpím, ale "ČESKÉHO LVA"bych jednou dostat chtěla :-D
Iva: Všimla jsem si na Vašich fotkách, že Vaší přítelkyní je Anna Bobáková. Kdysi jsem s ní pracovala.Jak na Vás působí?
Olivie: Peče nejlepší koláče na světě! :-)
Aneta- sp.gymnastka: Na tvých fotkách z dětství a začátků máš fotky z gymnastiky. Jaké nářadí jsi měla nejraději a jaký gymn. prvek se ti nejvíce líbí? :-)
Olivie: Anetko, moc gratuluji a jsem ráda, že děláš tento krásný a náročný sport. Kdybych měla dcerku, určitě bych ji dala na gymnastiku... Je to už tak dávno, co jsem se snažila tolik udělat Rondát-Flik-salto, ale nikdy k tomu nedošlo.! Spíše jsem dělala "trojkové" řady: Stoj-kotoul, ale i zánožku na kladině. :-) Nejvíce jsem zbožňovala právě kladinu a můj oblíbený gymn. prvek je Špicar z přednosu.. Kolik jich vytáhneš ty?
Aneta-sp.gymnastka: Díky, gymnastiku dělám už deset let, ale špicara z přednosu nevytáhnu ani jednou... Nemám naposilované tolik břicho. Ale moje sestava na kladině začíná právě špicarem s odrazem.
Olivie: I to musí vypadat efektně... Gymnastika mi moc chybí a tím, že už ji nedělám, mám veliké zdravotní problémy. Ochablé zádové svalstvo, atd... :-( Doufám, že mě někdy pozveš na závody.!
Leona: Pamatuji si tě z roku 1988. Byly jsme spolu na pionýrském táboře v Olivětíně u Broumova,krásně si zpívala a hrála na kytaru.Dokonce si mě naučila zahrát píseň " Strom života" a "Zvoníka od matky Boží".Pamatuješ si na to?
Olivie: Milá Leono, na tábor v Olivětíně si pamatuji dost dobře, ale tebe si bohužel vybavuji jen matně..! Vím jen, že jsem byla ostříhaná na kluka-na ježka a jak píšeš, hrála jsem na kytaru, byly to moje začátky, kdy jsem se na kytaru učila, jako samouk a tak jsem začínala s písněmi - "ohňovkami". Za rok na to jsem už hrála Beatlesovky. Dnes si točím kytary ve studiu taky sama.Ale jen akustické doprovody. Na sólo si vždy pozvu profi kytaristu.. Škoda, že to nejde vrátit. Bylo to v Olivětíně moc prima, jen pavouci ve srubech mi vadili :-)
Leona: To je pravda, jak se objevil v umývárně pavouk, vřískala jsi tak, že to bylo slyšet až v chatkách, kde byli ubytováni Němci a Poláci. Také si pamatuji, že jsi tam byla se svým hezkým tmavým bratrem a že si házela maso pod stůl, nebo z okna jídelny.Že mám pravdu?
Olivie: To ano, byla jsem asi pěkné číslo. Pamatuji si, že při ranních nástupech jsem přišla vždy pozdě a neměla na sobě pionýrský kroj. Musela jsem pak za trest dělat 20 kliků a 100 dřepů. Docela dobrá vojna, ne? Přála bych to dnešní mládeži. Jinak máš pravdu, můj brácha Karlos tam byl také, ale ošklivě si poranil nohu, takže pak musel odjet z nemocnice domů.. Dodnes má na lýtku jizvu 8 cm.
Julie: Vadí Vám cikáni? Prý jste také z části rómka, je to tak?
Olivie: Nejsem rasista, takže mně cikáni nevadí, dokonce naopak... Ano mám rómské kořeny. Je to tak důležité? Mně víc zajímá, jaký člověk je a může to být Rus, nebo Ital.
Julie: Ano souhlasím s Vámi a doufám, že jsem se Vás nějak nedotkla. Co náš prezident Klaus. Máte ho ráda?
Olivie: Nechci si ublížit svoji upřímností, takže to napíši jemně, opatrně a slušně: "NE, ÚPLNĚ HO NESNÁŠÍM !!! ".
Romana: Posloucháte dnešní muziku, jakoukoliv?
Olivie: Jsem už asi stará, ale dnešní hudba mi nic neříká. :-( Zůstala jsem u 80tých a 90tých let. Jsem z dnešního "umění" spíš smutná.. Proto mě bere víc herectví a liturgická hudba, která má melodii. Dnes to hlavně není o tom, jestli někdo umí, nebo ne.Zpívat tady může kde kdo a muziku vyrábět vlastně také :-( .Čím horší, tím lepší..
Romana: A co např. Ondřej Soukup. Líbí se Vám, jak píše?
Olivie: Tfuj.., je to jeden velký blábol a ještě k tomu skoro pořád v " Ámol". Já uznávám ty své, jako např: Karel Svoboda, Petr Hapka, Ladislav Štaidl, atd...To jsou pro mne machři, ikdyž se jim mladí posmívají a vlastně už je ani neznají.. :-(
Naďa: Píšete, že máte strach z pavouků.Vadí Vám i jiná zvířata? :-)
Olivie: Ne, nevadí mi myš, ani had.Ale co se týče hmyzu, tak až na berušku mi vadí veškerý hmyz. Když kolem mě prolétne moucha, nebo nedej Bože vosa, jsem schopna převrátit i stůl... Je to otrava, nemůžu mít k vůli pavoukům chatu, ani chalupu. Nevím, jak se dá tato fóbie odtranit...:-)
Edita - Pravoslavná církev: Opravdu věříte, že v eucharistii je tělo Kristovo?
Olivie: No jasně, je to tajemství víry, kterou já jsem např. od Boha dostala. Jednoznačně je to dokázáno a já jsem o tom přesvědčena. Nemáte vůbec tušení, o co se okrádáte... Čekala jsem takovou dobu a mám to... Pokud tomu nevěříte, je mi Vás líto - Bohužel - nic ve zlém...
Tereza - Římsko katolická církev: Kolikrát denně se modlíte?
Olivie: Snažím se dvakrát denně. Ráno a před spaním večer. Bez modlitby neusnu. Někdy i před jídlem, ale když už mám velký hlad,tak... :-)
Tereza - Římsko katolická církev: Jak moc jsou pro Vás modlitby důležité?
Olivie: Hodně moc... Když se modlím, většinou se uvolním a "očistím". Modlení je myslím důležité pro spojení s Bohem, ale např. moje maminka se modlí, jen když jí o něco jde, nebo když od Boha něco potřebuje.! Do kostela nechodí, možná jednou za rok, takže "jednoročák". Kdyby se modlila každý den, mělo by to myslím jinou váhu a třeba by ji to pomohlo, jako mně.
Tereza - Ř.K. církev: Modlíte se Růženec?
Olivie: Ano, jak radostný, tak i bolestný.Snažím se, alespoň jeden desátek týdně, podle toho, jak mám čas... Dokonce se teď často modlím NOVÉNU K PANNĚ MARII.
Rudolf: Myslíte, že když se budu modlit, takže vyhraju třeba ve sportce?
Olivie: Jéé, tak tohle jsme tu ještě neměli.., na Vás jsem Rudolfe totiž čekala :-D. No, jelikož s Bohem se neobchoduje, tak fakt nevím..., ale zkusit to klidně můžete, třeba to klapne. Pak mi určitě napište, jak to dopadlo, ju? :-)
Linda: Máš moc pěkného syna, co dělá, je talentovaný po tobě?
Olivie: Díky, ale zatím nedělá nic moc..! Hudebně nadaný určitě je ,ale pokud bude po jeho biologickém otci, nebude mít nejspíš vysoké cíle.. Smíří se s málem a to mě docela štve.! Jinak studuje obchodní akademii a jelikož má rád peníze, tak toho možná jednou využije i ve své práci.! Občas mu seženu kompars ve filmu, nebo reklamě, ale to je spíš jen taková brigáda. Myslela jsem vždy, že z něho bude dobrý právník, nebo třeba žurnalista :-( UVIDÍME, NENÍ VŠEM DNŮM KONEC.
Linda: Vedla jsi ho někdy k hudbě, či herectví?
Olivie: Jako malému jsem mu zpívala a on zpíval rád se mnou.. Když mu bylo devět let, dala jsem ho do školního divadla, kde se mu moc líbilo a vydržel tam až do puberty. Myslím, že je opravdu nadaný, ale to Bohužel nestačí.., nadání se musí rozvíjet a chce to fakt makat, musí být za tím hodně práce.
Linda: Váží si Tě Tvůj syn, za to,co děláš a umíš?
Olivie: Myslím, že si to ještě neuvědomuje a jelikož je hodně uzavřený a na prvním místě je jeho láska, tak nemá čas na nic, natož aby mě obdivoval. :-) Do hlavy mu nevidím a není to pro mě podstatné...
Milada: Váš manžel má dceru Kristýnu, znám ji, když zpívala ve sboru Národního divadla.Kde je jí konec?
Olivie: Je smutné, že to musím napsat, ale s ní je "opravdu konec". Svůj neskutečný a nevídaný talent jak, operní zpěvačky, tak herečky zahodila a vyměnila za drogy, cigarety a alkohol. Je to tragický příběh a je nám to s manželem moc líto. Byla výborná a já mít takové šance, jako měla ona, tak jsem dnes možná úplně někde jinde.... Zvolila si špatnou cestu a není ji pomoci.
Milada: Jak se s tím smířil Váš manžel?
Olivie: Víte, nechci psát za něho, ale s tím se smířit asi nedá.! Je to jeho jediná dcera ,tak je to pro něho strašné a bolestivé, když takový vážený člověk se musí dívat na konce své dcery, na kterou tolik sázel a vedl jí vždy k umění. Co já bych za to dala ,mít takového otce. Udělali jsme opravdu všechno, ale dnes se vidíme pouze u soudů a Kristýnu jsme navštívili párkrát v "odmašťovně"... :-(
Milada: Určitě to nevzdávejte, naděje umírá poslední. Manželovi přeji pevné nervy.
Olivie: Víte, ono je to takové celé složité. Měli jsme s Kristýnou veliké plány, zpívala se mnou, vystupovala, ale pro její babičku jsem nebyla dost dobrá: "nějaká holka z Náchoda...".Babička do ní neustále hustila, jak je výborná, že studovat nemusí a že bude lepší než Beňačková...Kristýnka nikdy nic nemusela, myslela, že vše příjde samo.A tak se nechala vyhodit ze státní konzervatoře a pak už to šlo z kopce... Partičky, ponocování, drogy, atd. Občas se mi ztratily peníze, pak i ostatním, atd... Babička to ale neustále vše omlouvala a chybu hledala hlavně v nás s manželem.
Milada: Jak myslíte, že to s ní dopadne?
Olivie: Myslíte, jestli se vrátí do Národního divadla? No při dnešní konkurenci a v jejím věku ?..Nevím, nevím... Vidím to u sebe, jsem v Praze deset let a stále bojuji, abych se dostala, tam, kam potřebuji. Je to hlavně o cílevědomosti a jít si za tím tvrdě. Ikdyž se mi zaplať Pánbůh daří, tak to jde strašně moc pomalu... Kristýně Žižkové by v první řadě pomohla víra, tam by musel přijít kněz, který by měl na ní dobrý vliv ..!
Ester: Co na Vás první dýchne, když vstoupíte do kostela?
Olivie: Asi čekáte, že napíši duchovno, že? Ale to se mýlíte, to až jako druhé. Úplně první co na mně dýchne je vůně, neobvyklá, nenapodobitelná a nepopsatelná vůně. Cítím ji úplně ve všech kostelech a mám s tím spojeno i hodně věcí...Ta vůně není od květin, ani svíček, ale je to vůně Boží a já mám čich, jako pes, takže tato vůně mně úplně fascinuje a i kněží jsou touto vůní načichlí. Nemusí vlastně používat žádné deodoranty. Myslím, že tato vůně mě přitahuje tak, že do kostela chodím, jako domů.
Evžen - Pravoslavná církev: Víte o tom, že ve východních čechách existuje katolický kněz, který má dítě?
Olivie: Pozor! Nevím o tom, ale slyšela jsem o tom, takže to je rozdíl ! Má pětiletou dcerku a platí na ní normálně alimenty. A prý funguje jako kněz dál. No a co tím chcete říct Evžene?
Evžen - Pravoslavná církev: Můžete mi jen napsat, co si o tom myslíte?
Olivie: To není v mé kompetenci, přesto je to pro mně příjemná a neobvyklá anomálie ,pokud to ovšem tak je.. Možná to bylo silnější, než on.! I kněží jsou prostě jen lidi !!! Tak to je...
Michala: Jak se snesete s Jiřím Krytinářem ? Jste přece ve stejném znamení.
Olivie: Sneseme, neboť Jirka je "velké dítě a neřízená střela", zrovna jako já :-) A znamení s tím myslím nesouvisí. Nevěřím na to.
Michala: Hádáte se někdy?
Olivie: Není to tak hrozné..., na to že se vidíme skoro každý den, tak to ještě ujde :-)
Natálie: Kdo Vás vlastně přivedl k liturgické hudbě, víra?
Olivie: Je to paradox, ale byl to Pater Jan Balík :-)
Jára - /fanoušek skupiny The Beatles/: Četl jsem o Vás, že jste také velkým fanouškem The Beatles ? Který člen skupiny je Váš nejoblíbenější ?
Olivie: Ano Beatlmania mě chytla už v šesti letech, bylo to semnou k nevydržení... Přetrvala pubertu a dnes The Beatles miluji tak, že je raději už neposlouchám... Můj nejoblíbenější člen je John, George, Paul i Ringo ! Každý je jinak osobitý a neumím říct, který je pro mne ten nejlepší.
Dan: V jaké muzice se cítíš nejlépe?
Olivie: No tak především, v té , kterou právě dělám a zpívám. Ale celý život dávám přednost pop-rocku. Živý sound, kytary, atd. Teď momentálně se věnuji liturgické hudbě, ale musím se přiznat, že už mně chybí rytmika :-)
Radka: Vím, že už ses s touto otázkou v těchto recenzích setkala, ale přesto ještě jednou. Skončila jsi s focením aktů? Budeš ještě pokračovat? Co když dostaneš dobrou nabídku? Budeš fotit a třeba své fotky nezveřejníš na svém webu?
Olivie: Myslím, že jsem dofotila. Mám ve svém repertoáru a na svém kontě bohatý výběr, takže mé obrazy se stále dobře prodávají a myslím, že je opravdu z čeho vybírat ...Možná se mi bude stýskat, ale rozhodla jsem se fotit dál fotky např.se zvířaty, s hud.nástroji, umělecké portréty a cokoliv jiného. Fotím se totiž moc ráda už od malinka a tak bez toho asi nebudu moct být. Ale na akty se už necítím. Jednak jsem na sebe přísná a mám už povolené svaly a zadeček a pak chci zkusit nafotit třeba něco úplně z jiného soudku. Je takových možností a nemusím se u toho svlékat.
Radka: A co filmy a nahé scény..?
Olivie: No ale to je přece úplně o něčem jiném.?! Pak-li že odmítnu režizérovi a nesvléknu se mu ve filmu, když bude potřeba a bude to ve scénaři, tak jsou dvě možnosti. Buďto doublérka a nebo prostě o tu roli příjdu... Herectví je o tom, že občas musíte skočit třeba do ledové vody. Zrovna ve filmu "POUPATA", kde mám sice malou, ale krásnou roli se také mimojiné svlékám úplně do naha a to samé musí i hlavní postava celého filmu "Goška", která je silně věřící, ještě k tomu polka a měla s tím veliké problémy... Jelikož je ale profesionálka, tak v rámci hlavní role se prostě musela úplně celá svléknout... Ikdyž Vás někdo zaskočí a doubluje, tak divák si stejně myslí, že jste to vy!
Dáša: Koupila jsem si Vaše liturgické CD.Je nádherné, ale ptám se, proč na něm nejsou i písně velikonoční? Není tam ani jedna?
Olivie: Ano, máte pravdu.Já jsem na CD nazpívala pouze písně, které jsem slyšela a poznala v našem strašnickém kostele.Totiž právě loni po velikonocích jsem začala chodit do kostela a tak jsem nestihla naposlouchat tyto písně.Vybrala jsem pouze ty, které mě zaujaly, často se v kostele zpívají a vůbec mi nedošlo, že by měly být na CD i písně velikonoční. Byl to výběr, podle toho, co se mi líbílo.Takže jsem se zaměřila hlavně na melodii.Alespoň mám důvod příště nazpívat CD velikonočních liturg. písní, ne? :-)
Dáša: Rozhodně se budu těšit na další CD.Opravdu jsem potěšena, jak jste to pojala.Není to složité, ale zároveň ani jednoduché na poslech. To tady opravdu není. Gratuluji a doufám, že Vás uslyším v nějakém kostele zazpívat živě.
Olivie: Díky, dnes znám mnohem více liturg.písní a určitě bych měla další výběr na další CD. Takže i písně velikonoční.Ráda Vás potkám v nějakém kostele ,až tam budu zpívat.
Dalibor: Mě se Vaše CD také moc líbí, jen se mi zdá, že na obalu jste hodně tmavá.Proč Vás více neprodali, jste pěkná žena?
Olivie: Toto CD není o modelingu, ale je to CD duchovní....Myslím, že grafik věděl , proč to tak chce. Mám dost ostré rysy a myslím, že ta šedá, tmavá se žlutou barvou vyšly moc dobře. Víte, co člověk, to názor. Je to zase úplně něco jiného. Já jsem spokojena, ale máte pravdu, že obal je dost důležitý...
Marta: Viděla jsem Vás zpívat s nějakou dívkou na Starých Hradech. Byla tam jako princezna.Četla jsem, že s Vámi hraje i divadlo, jaké máte vztahy, je o dost mladší než vy? Neděláte jí zbytečně velikou reklamu? Jsem učitelka zpěvu a slyšela jsem, že je tam ještě moc co dohánět...?
Olivie: Ano máte pravdu. Lada je má kamarádka, kterou jsem objevila přes její rodiče, se kterými mě seznámil můj manžel. Jsou to výborní lidé a vnímám je skoro jako rodinu. Potřebovali jsme s J.Krytinářem do naší pohádky princeznu a už to bylo docela naléhavé. Když jsem viděla Ladu, hned jsem ji přivedla na "casting"a byla už naše. To že se mnou zpívá je další věc, neboť má mladý hlas, je to dívka, se kterou se výborně dělá, neodmlouvá, je pracovitá a důsledná a ještě stíhá vysokou školu. Takže si raději k sobě vemu "horší zpěvačku", kterou věřím, že ještě hodně naučím. Než výbornou zpěvačku s "hvězdnými manýry..."
Marta: Ano, je velmi milá a na děti působila výborně, jen myslíte, že bude zpívat třeba jako vy?
Olivie: Jak, jako já? Myslím, že z Lady Sanytrákové se stane brzy dobrá učitelka, neboť ona sama je dobrá. Jestli se bude živit zpěvěm je úplně jedno. Ať si zpívá klidně pro radost, hlavně když jí to baví. Myslím, že je za ní už dost práce, když hraje hlavní roli v pohádce pana Krytináře. Ušla kus cesty, za půl roku, to co já např. za 5 let. Nemusí ale proto zpívat jako já. Já jsem Olivie , ona je Lada :-)
Marta: Takže jste vlastně slečny Lady taková učitelka zpěvu?
Olivie: Ano, dá se to tak říct, "učitelka učí učitelku" :-). Nemůžu jí však dát školu teorie, neboť nemám Bohužel hud.vzdělání...Jedno ji ale dávat můžu a to je škola, které se říká"ZKUŠENOST"!!! A těch já mám Bohudíky strašně moc !
Jolanka: Ve kterých obchodech nejraději nakupuješ?
Olivie: Ve Zverimexu a cukrárně :-)
Blanka: Poslouchala jsem radio Proglas a velice jste tam prodávala P.Jana Balíka.Stali jste se přáteli po tom všem...?
Olivie: Milá Blanko, ano stali jsme se přáteli po tom všem...
Blanka: Chybí Vám P.Jan Balík ve vašem kostele?
Olivie: Od té doby, co odešel, tak jsem tam nebyla.
Blanka: Proč? Nejste snad zvědavá na nového pana faráře?
Olivie: Možná ano, ale až příjde ten pravý čas, tak se tam někdy na mši zase zastavím. Mám jiné kostely, které momentálně navštěvuji.
Jindřiška: Vaše CD se hodně na radiu Proglas hraje, slyším Vás skoro každý den.Jaký z toho máte pocit?
Olivie: Mám velikou radost, neboť jsem nečekala, že budu v hranosti na 17. místě a musím přiznat, že mě nikdy žádné radio nehrálo tolik, jako Proglas.Jsem opravdu velmi překvapena a potěšena!
Milena: Stala jste se v církvi dosti známou osobností.Jaký je rozdíl mezi církví a showbysnysem? Je tam také závist a konkurence?
Olivie: Jéjej a kolik, vždyť církev se skládá jen z lidí a jsou to lidé jako ostatní, jen v něčěm jsou někteří více zkostnatělejší a poznávám občas pár ortodoxních fanatiků, kteří se stále hrabou ve věcech, po kterých jim ale vůbec nic není. Dodnes nechápu, jak nahota souvisí s vírou? Pořád mi chodí anonymní maily, kde jsem upozorňována, že hřeším tím, že se např.ve filmu svlékám.Já se zase snažím upozornit na to, že je v církvi hodně homosexuálů a pedofilů.Myslím si, že to je podstatně závažnější problém, než lidská nahota!
Drahomíra: Jaký vztah máte k P.Šitavancovi,který Vám napsal předmluvu k CD a jak byste ho charakterizovala?
Olivie: Především je to odvážný a statečný člověk, který byl v disentu a hlavně je to kus poctivého chlapa a výtečného kněze.Líbí se mi na něm právě to, že není zkostnatělý a ortodoxní, zkrátka se s ním dá hovořit úplně o všem a velice si ho vážím, za jeho životní postoje!
Olga: Myslíte, že kat.kněží také chybují a v čem, např?
Olivie: Jistě že ano.Jak jsem několikrát psala, jsou to jen lidé a nemají to rozhodně lehké! Navíc jsou poznamenáni celibátem.Je to proti přírodě a tak není divu, že jsou" tak trochu z jiného světa"... To že chybují jsem se přesvědčila hned dvakrát. Když zemřela moje mladá sestřenice, která byla pokřtěná, tak jen proto,že nechodila ke svátostem, farář odmítl udělat pohřeb se mší svatou :-( Pohřeb se musel uskutečnit v československém kostele :-( Od té doby teta zanevřela na katolíky... Dále, moje nejlepší kamarádka je také pokřtěna, ale o víře neví téměř nic..Svěřila se mi, že na malém městečku kde bydlí, není problém kdykoliv navštívit kat. kostel a jít si s ostatními pro sv.příjmání. Úplně jsem žasla, co je možné. Já musela např.podstoupit dlouhé přípravy a ona když má prostě chuť, tak jí kněz podá...Jde o to, v kom je chyba...Nevědomost chříchu nečiní a na druhou stranu toto kněz asi neuhlídá :-)
Olga: Mám s kněžími jen dobré zkušenosti.Myslíte, že je jich více lepších, nebo právě naopak?
Olivie: Já na kněze vesměs nedám dopustit, každý chybujeme a znovu píši, že je obdivuji a vážím si takových i makových, pokud to nejsou homosexuálové...Vážím si i toho kněze z vých.čech, který se bude brzy ženit! Neznamená to , že když se zamiloval, že ho budu nenávidět, nebo že snad nemiluje Boha. Rozhodně mu moc žehnám, přeji mu hodně štěstí a pevné nervy...JÁ MILUJI BOHA, NE TEOLOGY!!!
Jiřina: Po dlouhé době jsem Vás opět zahlédla na nedělní mši svaté ve strašnickém kostele. Málem jsem Vás nepoznala. Jak se Vám líbí nový pan farář? Co mu říkáte?
Olivie: Ano, dokonce jsem tam byla poprvé v životě u zpovědi...Ale bojím se po zkušenostech ve straš.kostele předem cokoliv zakřiknout, tak pouze musím napsat, že na mne P.Karel Kočí na poprvé udělal dobrý dojem a myslím, že je to skromný, chytrý a moc milý člověk. Uvidíme dál...Jo, musím dodat, že má pěkné vousy a po třech měsících, co jsem ve strašnickém kostele chyběla, musím říct, že je tam úplně jiná atmosféra, všichni jsou nějak v pohodě a působí uvolněně :-)
Jiřina: Myslíte, že nám konečně v kostele zazpíváte? Uděláte nám nějaký koncert?
Olivie: Pokud nebude pan farář proti tomu a bude mít zájem, tak když budu mít čas, není problém...Moc se na to těším :-)
Zdroj ČT: Stala jste se členkou " Divadla na okraji" a dostala jste roli do nové divadelní hry režizéra Z.Potužila. Co se stalo, že jste nakonec od toho odstoupila?
Olivie: Možná jsem to neustála psychicky, neboť Z.Potužil je sice geniální režizér, ale tím že je homosexuál, tak neumí bohužel jednat se ženami. Určitou noblesu v sobě má, je to velmi citlivý a hodný člověk, ale je to možná můj problém, že neumím spolupracovat a naslouchat homosexuálům.
Zdroj ČT: Věděla jste, že Z.Potužil je homosexuál? Je pravda, že při první schůzce Vás přivítal místo podáním ruky svým pohlavním údem?
Olivie: Ano věděla, ale znám spoustu homosexuálů, kteří jsou k ženám galantní...Nevěděla jsem, že Z.Potužil je "vyléčený alkoholik", který nedávno opustil léčebnu v Bohnicích.To, že na mne vytasil svůj úd mi nevadilo, je tím prý typický. Ikdyž jsem tuto divadelní hru odmítla, objevím se v jeho novém dokumentu o alkoholicích, jako herečka. Nejprve to vypadalo, že jsme se rozešli ve zlém, ale není to tak. Zůstali jsme i nadále v kontaktu!
Zdroj ČT: Mrzí Vás to, že už nejste členkou "Divadla na okraji"?
Olivie: Rozhodně ne. Naopak je mi ctí, že jsem dostala "zadarmo hodiny DAMU", je to pro mne další ohromná zkušenost a zahrála jsem si mezi opravdovými profesionálními herci.Bylo to velmi zajímavé !
Zdroj ČT: Měla jste se objevit ve hře i nahá? Půjdete se na hru někdy podívat?
Olivie: Když mě Z.Potužil pozve a dotáhne to dokonce..., tak ráda.Jsem totiž zvědavá na tu další už pátou - statečnou herečku, která to vše zvládne na jedničku. Ano měla jsem tam hrát i docela nahá.
Ivana: Nebojíte se, že vírou otrávíte svoje fanoušky, které s ní nemají nic společného?
Olivie: Proč, čeho se mám bát? Nikoho k ničemu nenutím a už vůbec nepřesvědčuji, ale proč bych např.písněmi nemohla lidem víru přiblížit.Vždyť je to, jako nerozdělit se o lahodný zákusek.
Veronika: Viděla jsem film Poupata, dokonce jsme k vůli Vám na film s přítelem šli ! Byla jste napsána i v titulkách. Jak je možné, že jste tam nebyla, když jste tam měla roli?
Veronika: Škoda, moc jsem se na Vás těšila. Držím palce do dalšího filmu a až Vás opět uvidíme v kině!
Vladimír Šimík: Milá Olivie, slýchám občas vaše písničky na Proglase, tak jsem se podíval na vaši stránku. Je docela zajímavá, jen mě zarazila upoutávka na e-shop Astrolife.cz . Tuto spolupráci byste asi měla zvážit, aby lidé nebyli zmatení, o čem to křesťanství vlastně je. Když tak se poraďte se svým knězem, kterému důvěřujete. Mějte se pěkně Vladimír Šimík
Vladimír Šimík: Milá Olivie,děkuji vám za rychlou, přátelskou odpověď.Nechtěl jsem vás nijak kritizovat, natož obviňovat z hříchu. Jen upozornit.Vaše písničky jistě poslouchají i nekřesťané a je to dobře. Proto prodej vašich CD na internetových portálech bez křesťanského zaměření , jako je např. Conviva a určitě řada dalších, je zcela přirozené. Jen jsem tím chtěl říci, že křesťanství, ke kterému se na webu hlásíte, a astrologie, esoterika a okultní vědy prostě nejdou dohromady (to určitě ví i pater Šitavanc). A právě proto, že si dnes řada lidí myslí opak, a mnozí další v tom mají zmatek, mohl by tento odkaz na vaše stránce působit jako jejich argument nebo prohlubovat tento zmatek. Tím vůbec nemám na mysli osobní přátelství s panem Zahrádkou, které bych si nedovolil nijak zpochybňovat.Přeji vám i vašim přátelům také pokojné a radostné vánoce.Vladimír
Marián Jurný: Napočítal jsem asi pět filmů, kde se objevíte docela nahá. Dostáváte také jiné role?
Olivie: No, na roli řeholnice stále čekám. :-) Ale jako se řídím desaterem - hlavně 6.přikázáním, tak se musím řídit i scénářem. To je moje práce. A pokud Vás to zajímá, tak co jsem se stala katoličkou, tak nahé role začínám odmítat a vždy, než něco natočím, poradím se se svým zpovědníkem...
Marián Jurný: Mám to chápat tak, že víra má na Vás takový vliv, že když zpovědník řekne ne, odmítnete roli ve filmu?
Olivie: Můj zpovědník je především zdravý muž a má cit pro umění...Váží si mně myslím právě za to, že se s ním radím a pokud jde o nahotu jen nastíněnou a na úrovni, tak to nechává spíše na mém svědomí. ROZHODNĚ MI ALE NEŘÍKÁ "NESMÍŠ, NEBO MUSÍŠ" . Mám štěstí , že mi Bůh přihrál takového zpovědníka.
Marián Jurný: Musí to být asi těžké zavděčit se jak věřícím, tak nevěřícím a pro všechny být dobrá. Je to tak?
Olivie: Ano, ale neumím si představit život bez víry a naopak ani bez práce, která mně baví a dobře živí. Proto se pokouším dělat kompromisy , abych se opravdu zavděčila všem.Myslím, že moje CD "Blíž k Tobě" to jasně ukázalo... Dnes odmítám nahé scény ve filmech a to je u mne veliký pokrok . Jelikož jsem ale rovná, tak bych asi lhala, kdybych řekla, že budu brát role už jen zahalená v dlouhých hábitech :-) Stačí, že jsem se takto oblečená naučila chodit do kostela.
RECENZE Z RADIA PROGLAS: 
Poslouchala jsem rozhovor s Olivií Žižkovou. Je mi sympatické,že je pokřtěná
a hlásí se k víře. Líbilo se mně, jak vyprávěla o svém dětství a cestě do
katolické církve. Písničky se hezky poslouchaly, protože je znám z kostela.
Byli dobře vybraní i další hosté - kněz P. Bohumil Šitavanc a manžel Olivie.
Pořad byl opravdu pěkný. Zpěvačka má zajímavý hlas. Jsem ráda, že jsem se o
ní něco dozvěděla, před tím jsem ji vůbec neznala. Líbí se mi také, že hraje
divadlo pro děti. Na její další cd se moc těším. Kateřina Uchytilová - Rudíkov
Poslouchal jsem pořad s Oliví Žižkovou. I když styl zpěvu Olivie byl pro mě
ze začátku lehce zvláštní, ale velmi brzo jsem mu přišel na chuť a začal se
mi líbit. A spojení s působivou hrou na varhany dělá hodně.
Jak někdy bývá, co člověk zná dávno, ho může přestat zajímat, tak i klasické
kostelní písně mě některé časy přestaly zaujímat. Ale po čase jim člověk
opět přijde na chuť a nezpívá je jen jako doprovod, ale opravdu s radostí.
Tak i projekt Olívie Žižkové mě zaujal a při poslechu mi šlo myslí "jak jsou
to dobrá dědictví po předchozích generacích". Díky za ně. Pavel Říha - Nové Město na Moravě
Paní Olívie,
hraji Vaše CD, chodila jsem do 15 let na povinné náboženství, takže řadu
z nich znám, zpívám si je s Vámi a mohu říct, že jste mě znovu příjemně
překvapila. Natočte další řadu, je jich ještě moc krásných se
středověkými melodiemi (např. "Královno míru, slavná nebes paní" a jiné).
Lidé to chtějí, protože nemohou kvůli zdraví stát v kostele. Doma tím
přemáhají těžké chvíle v nemoci. Vy, Olívie, zazpíváte každý žánr. Máte
jistý, krásný hlas a veliký talent. A úžasné štěstí, že Vás manžel
podporuje. Vy to ještě dotáhnete daleko.
Děkuji a přeji taky všeho moc hezkého k svátku Olívie v neděli.
P.S. Svatba v kostele, i já mám tu krásnou vzpomínku, i když manžel byl
rozvedený a evangelík.
Zdraví Vás
Hana Vargová
Míša - St.konzervatoř: Viděla jsem v pořadu "Taxík" Kristýnu Žižkovou, bývalou spolužačku ze St.konzervatoře v Praze. Nejen, že nic nevěděla, ale nevěděla ani to, kdo je autorem Lašských tanců., což je látka prvního ročníku :-( Alespoň kdyby mlčela, ale ona řekla, že to napsal B.Smetana a ani nevěděla národnost F.Chopina. Nevím, jestli to byla opravdu Kristýna, co znám, neboť na fotce co Vám posílám se mi zdá poněkud silná. Je to opravdu dcera Vašeho manžela?
Olivie: Nestýkáme se a já se za ní pouze modlím. Ano, je to ona, ale máte pravdu, také bych jí nepoznala. Dost přibrala....Opravdu se jedná o dceru mého manžela :-(
Míša - St.konzervatoř: A co ten pán vedle ní, to je opravdu její přítel? Zdál se docela chytrý. A co vlastně Týna dělá? Říkala tam, že hlídá děti a něco o komparsech.Vím jen, že po vyloučení ze St.konzervatoře se dostala na Mezinárodní konzervatoř Praha pana Řed.Ščuky a od té doby o ní nic nevím...?
Olivie: Pána neznám a jestli hlídá Týna děti a uspokojuje jí to, tak je to její věc...Prý chodí na castingy za 800,- kč. To bych taky brala, jenže nevím, kde se takovýto druh castingů za honorář nabízí :-D
Lucka: Jééé, není to na té fotce Jimmy? Toho dobře znám. Sedávali jsme spolu v Paláci Flora, ale ten je samá mladá holka. Každou chvíli to střídá... :-D
Olivie: Je to možné, my ho osobně neznáme a je nám to celkem jedno. Jen je divné, že v jeho věku není ještě ženatý. To o něčem vypovídá....
Edita: Co tě na svém manželovi nejvíce dostává, co na něm nejvíce zbožňuješ ? :-)
Olivie: Že je stejný cvok a blázen, jako já....To nás spojuje :-D
Jana Zbožilová: Jak to myslíte, že jste ujetá na kněze? Mám tomu rozumět, že s nimi máte nějaké blízké vztahy...?
Olivie: Ano přesně tak. Nevím však, jaké vztahy máte namysli, ale našla jsem např. v jednom knězi bratra. Opravdového bratra. Je to bratr duchovní, ale nedám na něho dopustit. Moc mi pomáhá a já v něm mám obrovskou oporu, máme se upřímně rádi a nic víc v tom není. Můj manžel je rád, že mi ho Bůh přihrál. Moje psychika se od té doby výrazně zlepšila. Mám spoustu vlastních sourozenců, ale tento duchovní je nejlepší z nich !!!!
Jana Zbožilová: Proč nenapíšete jeho jméno, když je to tak čisté...? Představíte ho na veřejnosti?
Olivie: Ano jistě, až nastane ten pravý čas, představím ho i na veřejnosti, hlavně svým blízkým atheistům :-D . Jen co budu točit nějakou reportáž, vemu ho sebou, jako P.B.Šitavance. Toho jsem také všude brala sebou.Můžete se o tom přesvědčit. Ale mého duchovního bratra zatím nechci k ničemu nutit, musí to cítit a rozhodnout se sám. Klidně ať je anonymní. Nechci mu ani trochu ublížit !!!
Po úspěšném prodeji CD "Blíž k Tobě" chystáme autorské album v country stylu s náboženskými texty. Pilotní singl - píseň "K obráceným", hudba a text Olivie Žižková, si můžete PŘEHRÁT ZDE
-------------------------------
ODKAZY: Hofero, Alice Šnirychová , MTart, Loutkoherec-V.Tausinger, Karel Gott-REVIVAL, Fotokurzy-rekvalifikace, Audio - kokpit - P.Kocfelda, Spider, ECHO, Letecká škola , Dorota Nvotová, Gymnastika - vystoupení , Kulečníky Rotter , Milan Holenda ,Martin Švejda, Jiří Krytinář, Staré Hrady, Trdelníky, Vydavatelství conviva, Tomáš Choura, Čokoládový dům, Astrolife, Katolický týdeník, Náchod - farnost, Farnost - Praha Strašnice